Allting kommer bli bra till slut

Är så less på att alltid bli sjuk. Igår var jag riktigt kaxig när jag pratade med Mattias och sa att det minsan var länge sedan jag var sjuk då han låg i 39 graders feber. Idag fick jag äta upp det. Har mått dåligt hela dagen och inte haft någon ork alls i kroppen. Det mest anstängande jag gjorde innan alla kom hem från jobben och skolan var att starta ugnen för att stoppa in 2 frysta bröd. Höll dock på att bränna dem.
.
Ligger i min otroligt sköna säng nu i alla fall och tar hand om mig själv genom att gosa med chips-påsen och en flaska cocacola zero. Det är min nya kärlek.
.
För övrigt så har jag väldigt ont i mitt högra öga, varför? Ingen aning. Vaknade och hade bara ont. Eller ont och ont, det svider som fast samtidigt inte. Och bara längst in. Inte på den yttre delen. Någon läkare som läser detta?
.
Plannerar i alla fall lite av min framtid för tillfället. Allt verkar gå rätt bra nu. Kallelse till det ena och det andra, anmälningar gjorda, antagningar och förberedelser. Ja, ser faktiskt ut som att mitt liv flyter på rätt bra!


rebeccaa

lilla gumman, du kan ha en början på en vagel det gör ont som faan, men det går över efter några dagar! :)

2011-08-28 / 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback