Boom, boom, boom, boom!

Idag hade jag mitt fjärde besök på sjukhuset sedan 20 juli. Och har ytterligare ett inplanerat. Känns inte som att jag gör annat än att ränna där men jag hoppas på att det snart visas i knäet att det inte varit i onödan. Har i alla fall fått massa rehabiliteringsövningar som ska göras dagligen.

Annars så har jag fått tid hos Lernia för att försöka hitta något jobb som passar mig. Inte helt fel, så jag hoppas på det bästa. Det känns verkligen som att jag vuxit och blivit 5 år äldre sedan jag tog studenten. Har gjort så mycket som jag annars inte skulle tänkt på att göra. Till exempel sjukskrivit mig, skrivit in mig på olika saker, bokat egna tider för undersökningar och liknande. Jag har även köpt "kontorssaker" och kollar dagligen på inredningssaker och möbler till den dagen jag flyttar hemifrån. Normalt? Jag skulle nog säga ja där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback