You know

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så besviken på någon som jag är på dig. Jag har aldrig trott att en människa skulle kunna vara lika egoistisk och nedlåtande som du. Helt ärligt, jag förtjänar något så jävla mycket bättre. Och det gör många andra också ska du veta. Idag sa jag allt som jag velat säga dig under en längre tid och du ursäktar dig med att det hänt en gång, eller att du faktiskt ställt upp tusentals gånger och att det är orättvist och att jag är en idiot som väljer att faktiskt ta upp saker med dig. Och inte nog med det, du säger att jag inte kan ta kritiken du ger mig när det i själva verket är du som drar upp allt efter att jag sagt att jag inte vill gå på bio med dig och din pojkvän. Speciellt inte när han sett filmen och du lovat att se den med mig.

Tack för din så kallade vänskap.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback