Musiken, människorna, myterna

Jag har träningsvärk i benen, i rumpan och i övriga kroppen idag. Har så ofantligt med träningsvärk och jag tror aldrig att jag haft såhär ont tidigare. I alla fall så kommer jag inte ihåg det. Att träna med en personlig tränare är jobbigare än jobbigast men det kanske ger resultat? Hoppas!

Så att jobba idag har inte varit det lättaste och inte att gå i trappor heller. Men det är bara att kämpa sig igenom dagen. Som tur är får jag snart sova, men imorgon ska jag upp tidigt istället för mer träning och jobb. Så jag ska nu se klart ett avsnitt One Tree Hill och sedan läsa ett kapitel ur Pink Floyd - Musiken, Människorna, Myterna för att sedan slockna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback