Set the controls for the heart of the sun

Istället för att titta tillbaka på det år som varit väljer jag detta år att titta framåt. Det år som står för dörren kan inte bli annat än bättre än det år vi senare ikväll säger farväl till.

 

Januari:

Firar in nya året med lite Junior VM matcher. Jag jobbar på och sparar lite pengar för att kunna köpa den där soffan jag vill ha. Jag passar även på att fylla 20 år där sista helgen och i och med det så ska massa fina färgglada flaskor inhandlas som ska stå i färgordning i ett fint skåp lite senare.

 

Februari-December:

Försöker ta var dag som den kommer och leva alla dagar som om de var den sista. Jobbar så mycket jag bara kan och sparar så mycket pengar jag bara orkar. Är stolt över mig själv och mår riktigt bra.

 

Gott nytt år på er alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback