Nystart

Jag känner mig så extremt duktig nu. Rensat bort de där onödiga inläggen som låg här och skräpade nyss.

Istället för att lägga upp en bild om dagen så tänkte jag nu berätta att jag simmar en gång om dagen! I alla fall den närmsta veckan. Efter att jag har simmat en gång om dagen så ska jag gymma en gång om dagen och ta några pass under samma tid. Försöker nu få med mig min kusin då hon pratat om att börja träna. Perfekt läge för mig!
Som jag har hört andra säga; nytt år, ny start. Jag startar upp ett helt nytt liv. Nya tankesätt, ny motivation, förbättrade studier, förhoppningsvis nytt jobb. Helt enkelt en ny Rebecka.


Connie

HALLLÅ!? CONNIE ÄLSKAR JU ATT SIMMA! TA MED MIG! Eller henne mena ja. Eller ja.. Men JA!

2011-01-13 / 13:05:34
BLOGG: http://anderssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback