Save tonight

Som jag sa så blev det en tur till Victor igår för att träffa massa trevligt folk. Dock så slutade kvällen relativt tidigt där för mig. Redan halv11 var jag less så fick mig sjukts hemåt. Jag han bara in genom dörren innan jag for ut genom den igen och är ganska precis nyss hemkommen. Passade på att ta en tur förbi ICA för att köpa en CokaCola också.

Nu väntar jag bara på att My ska vakna någon gång för att sedan dra in till stan för att möta upp henne. Tänk, hon sov när jag ringde henne halv12 imorse. Inte okej. Något annat det blir idag är nya hörlurar. Äntligen ungefär.


frida

sv; haha men oja att vi är :D

2011-01-15 / 15:45:17
BLOGG: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback