You saw the best it was in me

Jag är rätt taggad på att fara till skolan idag faktiskt. Ska testa kläder inför modevisningen jag ska gå som modell på. Känns faktiskt riktigt roligt, men jag börjar bli en aning nervös. Så jag ska väl försöka pallra mig upp ur min varma stora säng och dra på mig något och äta en ordentlig frukost. Drar iväg och simmar ett tag efter skolan också för att bättra på min träningsverk.

Även fast min träningsverk helt ärligt dödar mig så blir det att simma idag och hela helgen. Gissar på att jag kommer ligga hemma hela den tiden och tycka synd om mig själv. Även fast jag är rätt glad att jag tagit tag i mitt liv. Äntligen.


Mia

Gud va roligt att gå modell!!:)

2011-01-14 / 12:07:25
BLOGG: http://mianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback