I've got potential

Vaknade klockan 04.28 idag. Så har legat och dragit mig i sängen fram tills nu för att försöka somna om men det har inte varit ett alternativ. Startade en film sådär vid 6-tiden för att eventuellt somna till den men icket.

Fast ja, det är väl lika bra det. Nu är jag i alla fall pigg och kommer inte sova bort dagen. Frågan är bara vad jag ska göra tills det att Emelie kommer och hämtar mig. Får ju inte göra något på grund av mitt knä. Skulle egentigen behöva göra en hel del ärenden men det får vänta tills mitt knä mår bättre.
Bjuder på en bild från fina Norge och skickar alla mina tankar till dem som fick lov att utstå attackerna igår. Till alla skadade och döda. Till alla familjer och till min släkt i Norge i hopp om att ingen befann sig i Oslo igår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback