Nya tag

Påbörjar andra jobbveckan imorgon. 05.00 ringer väckarklockan och då är det bara att gå upp, göra matlåda och ta på sig arbetskläderna. Kommer bli en jobbig vecka men skönt när den är över. Då är det bara tre kvar. Tänka sig, när jag är klar med den här veckan har nästan hälften gått och jag är inte långt ifrån löning.

Nu ska jag dock inte bli för glad ännu. Börjar min första vecka utan någon som berättar vad jag ska göra imorgon men det känns som att jag har koll på det mesta faktiskt. Känns skönt det så jag slipper stå där som ett fån och varken veta till eller från. Får dock hjälp av Henrik vid 08.00 om allt går som det ska och om det inte gör det så ska jag i alla fall åka iväg och hjälpa honom omkring 08.20. Lite variation skadar aldrig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback