Down

Snapsen tar vi, varan har vi, Svensk är denna sed. Nubben den krabaten, sätter piff på maten. Skål goa vänner.
Äter just nu frukost/lunch även fast jag varit vaken sedan halv nio imorse. Helt okej ändå. Har just börjat göra mig klar inför kvällen också. Om ungefär en timme bär det av till Linnea där vi ska äta god middag och njuta av trevligt sällskap.
Har packat allt förutom det som ska grillas tror jag, så det som saknas just nu är sminket. Funderar faktiskt på att göra både Linnea och Carro glada genom att överraska dem och faktiskt ha smink ikväll. Inte ofta jag har mer än maskara. Så det är väl kanske bäst att pallra sig från datorn nu då. Ha en trevlig kväll allihopen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback