Du får göra som du vill

Är så himla skönt att mer eller mindre ha lov nu. Om man räknar bort 4 dagar i skolan så har jag faktiskt lov tills studenten! Annars så har jag i alla fall långhelg. 6 dagar(Ja, 6 dagar, jag börjar på onsdagen) ledigt säger jag inte nejtack till. Så det så.

Nu väntar jag på ett sms och sedan bär det av bort från lägenheten. Snacka skit, se på fotboll och eventuellt en tur förbi Vita Björn står på kvällens agenda. Kan inte klaga.
.
Det ser för övrigt ut som att jag blir med bil i helgen, så då blir det till att övningsköra så långt timmarna bara räcker! Nu jävlar ska körkortet fixas, i höst är det jag som ska sitta vid ratten och inte i passagerarsätet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback