Kommer alltid minnas den som den bästa

Min älskadeälskade idiotiska mobil lämnade mig idag. Dock så var inte min i lika bra skick som den på bilden, men ändå. Min telefon såg man att den var använd med kärlek. Hade till och med ätit på det. Tejpat den med eltejp, pillat bort lösa knappar och liknande. Nej en tragisk dag detta. Helt ärligt den bästa mobil jag haft.
.
Nu får jag dras med den mobilen här under istället. Jag kan inte ens uttrycka mitt hat till den telefonen, att jag la 3600 kronor på den en gång i tiden är något som jag bittert ångrar när jag fick min älskling här över för bara 990 kronor. Nej, nu ska jag spara min lön och köpa en annan mobil då. Roligt att dessa utgifter alltid kommer just till sommaren.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback