16 saker ni kanske inte visste om mig

- Ibland när det är kallt ute slår mitt hjärta ett slag lite långsammare och konstigare än vanligt. Nästan så att det hoppar över ett slag för att det tar så lång tid med det förra.

- Jag är jätterädd för vatten och har varit det så länge jag kommer ihåg. Jag badar helst inte på sommaren utan ligger på stranden ensam hellre. Trots det så är två av mina största önskningar att kunna surfa och dyka. Det ser så himla underbart ut.

- Jag skulle vilja sitta i en bar och beställa in wiskey efter wiskey tills alla känslor inte är lika påtagliga, och sedan säga precis det som faller mig in, så som dem gör i filmer. Måste dock börja dricka wiskey först.

- Jag är rädd för väldigt många olika saker. Till exempel mörker, höjder och sprutor. Men min största rädsla är kärleken.

- Jag tycker verkligen inte om min kropp. Hur många komplex jag har ska vi inte ens gå in på.

- Jag är inte rädd för konflikter. Jag ser hellre att någon hatar mig för att jag yttrat mina åsikter än att de tycker om mig för att jag är för feg för att säga något. Jag har förlorat många efter att jag sagt vad jag tyckt, men jag står för det och inser i de fallen vilka som är villiga att lyssna och ta till sig, och vilka som inte är det.

- Jag anser att en riktig vän är en person som säger åt en när de tycker att man gör fel. Ibland är det vad som behövs för att man ska inse att man gör något galet.

- Jag har bara ångrat en enda sak i mitt liv. Det var att jag förlorade min bästa vän för många, många år sedan och var för stolt för att göra något åt det.

- Jag har bilder på snygga tjejer sparade lite här och var bara för att jag är avundsjuk och gärna var lika snygg själv.

- Om jag hade pengar skulle jag haft en annan stil på kläder, skor och allt som hör till. Dock så vill jag inte bara ha lite av den stil jag tycker om så då låter jag bli det helt tills jag kan göra det fullt ut.

- Jag börjar alltid städa när jag håller på att bli sjuk. Det är som att jag gör allt som finns att göra, bara för att slippa sitta still och känna att jag har feber.

- Jag kan inte spara pengar. Det är helt omöjligt. Det finns alltid någonting som jag vill ha eller böhöver.

- Jag lyssnar på den mesta musik men om jag får välja lyssnar jag helst på gammal rock. Elvis Presley, Johnny Cash och Jerry Lee Lewis är stora favoriter.

- Jag tror fullt på andar, spöken och liknande och det gör mig livrädd. Trots det så ser jag alltid på till exempel Hemsökta hus, Det okända, Ghost Hunters och liknande program.

- Jag kan inte se på skräckfilmer själv. Knappt så att jag kan se med någon. Slutar med att jag har mardrömmar i månader efteråt.

- Jag sover väldigt dåligt om nätterna. Bara vetskapen om att jag är ensam gör att jag ligger och vrider och vänder mig i timmar innan jag till sist somnar. Dock så vaknar jag minst två gånger under nätterna. Om jag däremot vet att jag har någon i samma rum kan jag sova hur länge som helst och hur bra som helst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback