Plan B

Helgen är redan planerad, och jag som inte brukar planera saker. Redan imorgon klockan 9 börjar allt med ärenden innan jag börjar jobba en timme senare. Slutar gör jag inte fören vid 18.00 så det är först då det blir lite lugnt, trodde jag. Hem, äta och sen aggera fyllechaufför.

Lördag morgon, eller rättare sagt, just när sömnen brukar infinna sig efter en trevlig kväll ute så ska jag ännu en gång sätta mig i bilen för att ta mig till Lycksele för namngivningscermoni.

Tur som det är så blir vi bara där över dagen, för söndagen är uppbokad för Expo och massa andra små trevliga affärer där inredning, porslin och annat bra-att-ha finns. Ska bland annat kolla om tavlor att hänga upp på de där extremt tråkiga väggarna.

Så nu kallar sängen för att jag ska orka med restkommande dagar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback