Jag á la Egoina

Jag äter aldrig ett helt äpple, om det inte är skivat innan jag börjar äta det. Jag kan inte umgås med personer ofta, men hatar att vara ensam. Jag kan inte se skräckfilmer, men älskar att bli rädd. Jag är världens lataste och orkar inte göra något åt det. Jag är dålig på att visa känslor för att jag tror att folk vänder det emot mig. Jag älskar att jobba för att jag vill visa framfötterna. Jag ångrar att jag valde Nationella Teknikprogrammet, men älskar människor jag träffat tack vare det valet.

Jag vill flytta hemifrån, men ta med mig mammas mat. Jag väntar fortfarande på mitt brev från Hogwarts. Jag hade ett stort CocaCola-beroende, nu har jag bara ett ColaZero-beroende. Jag lyssnar alltid på samma låt flera gånger för att sedan hata den. Jag tycker att personer som raggar är obehagliga. Jag tänker dem sjukaste tankar som går att tänka, och tio gånger värre. Jag har aldrig varit kär i en person, men i kärleken.

Jag köpte jättemånga chokladkakor när jag var liten för att jag ville hitta en guldbiljett. Jag kan inte se pinsamma filmer. Jag älskar chips och äter det minst en gång i veckan. Jag tycker om att baka och laga mat, men följer sällan recept. Jag har en hatkärlek till räkningar, jag gillar att känna mig vuxen och hatar att bli av med pengar. Jag är inte rädd för att göra bort mig utan fjantar gärna på. Jag har höga krav, på allt.  Jag går gärna ut och letar efter platser som är fina att vistas på. Jag har alltid gillat att fota, vilket kan göra andra tokiga. Jag har svårt att somna om nätterna för att jag vet att jag är ensam. Jag lägger allt onödigt på minnet, ibland fastnar endel viktiga saker också.Jag tycker att det är jättetråkigt att köra bil men älskar att åka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback