Just friends

Snacka om att jag var stressad imorse. Hittade inte nycklarna och fick väldigt svårt för att andas. Det var verkligen läskigt måste jag säga, jag har aldrig varit med om något liknande förut. Tur nog så hittade jag nycklarna och jag han till bussen, även om det var med minsta möjliga marginal.

Så ikväll har jag lagt allt där det ska vara för att lätt komma iväg imorgon. Då jag förövrigt börjar redan 08.30. Ska packa ner nyaste nummret av Plaza Kvinna i min väska också för att ha något att läsa på lunchen imorgon medan jag nu lägger mig och läser den heliga pärmen med all information om klubbkort och annat som jag måste veta.

Förövrigt så lägger jag in en bild på min nyklippta lugg som jag ångrar lite. Känns dock bättre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback