One last ride

Hade jobbat klart just innan 18.00 igår och var hemma omkring 19.00. Skönt att få lite mat i magen och sen vila fötterna ett tag. Somnade bara tre till fyra timmar efter att jag kommit innanför dörren. Men herregud så himla roligt jag hade igår! Jag har verkligen hittat det jag vill jobba med resten av mitt liv. I alla fall som det känns i nu-läget. Och jobbet blir ju inte sämre när de man jobbar med är hur gulliga som helst! Nej, helt ärligt så är jag nog i himlen.

Nu har jag gjort en lunchlåda med kalkonsallad och ska börja göra mig klar för avfärd som sker om en timme. Måste även bestämma vilka skor jag ska ha idag. Och vilka kläder. Dags att skynda sig ändå... Rätt skönt att bara behöva fara in till stan, det resulterar i att jag inte behöver byta buss och det sparar lite tid. Skönt som tusan!

Bjuder på en fin bild från min systers telefon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback