Radiation

Jag förstår inte vad felet på min hjärna är och jag kommer nog aldrig komma fram till det heller. Men något galet är det. Det skulle ni förstå om ni fick drömma mina drömmar en natt, eller hade mina tankar en dag. Jag kommer på mig själv med att sitta och skratta eller le sådär ordentligt fånigt flera gånger om dagen. Jag kommer även på mig själv med att vara riktigt stolt för att jag gjort något bra i drömmen eller för att någon har gjort något sämre än jag gjorde det.

Men det är faktiskt ganska roligt att komma på att jag själv håller på sådär, för det gör mig faktiskt bara ännu gladare och resulterar i ett ännu fånigare leende. För att boosta mitt ego lite extra nu efter att jag varit sådär lycklig ett tag nu ska jag ta fram en ansiktsmask för att lägga på och sedan fortsätta lite i spa-andan! Perfekt lördagkväll för en sjukling som börjar få tillbaka all sin energi igen.

Börjar nu fundera på att klippa lugg snart..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback