Shout it out loud

Har pysslat på i mitt rum idag, vilket inte var det lättaste. Jag som tyckte att jag nyss hade rensat allt men icket. Fanns hur mycket som helst kvar. Men nu har jag i alla fall lite ordning på allt och vet vart jag har de där viktigaste papperna. Har nämligen fortsatt med mitt pärmsorterande. Har en pärm för jobbpapper, en för bankpapper och andra viktiga papper och en sista med räkningar. Hur konstigt känns det inte att behöva betala räkningar?! Helt ärligt så är det något som jag ser fram emot just nu, bara för att man faktiskt känner sig lite vuxen när man gör det.

Tänkte passa på att visa lite bilder från mitt rum nu när det faktiskt ser helt ok ut. Ljus tända, sängen bäddad och golvet fritt från kläder.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback