Déjà vu

Inatt har jag drömt tre olika drömmar som jag kommer ihåg delar av. Två av dem vad verkligen helt sjuka och inte riktigt dem man tar upp på sin blogg känns det som. Allt möjligt hände och människor försvann titt som tätt. Däremot den sista drömmen jag hade, just innan jag vaknade.

Drömde att jag var hemma hos mamma och pappa och bara låg och njöt i sängen. Ensam hemma då de andra jobbade (antar jag). Efter ett tag ringer telefonen och det är någon som söker min mor. Typ en telefonförsäljare. Nu, för ungefär 3 minuter sedan, ringde telefonen. Ett 08 nummer var det så jag tänkte direkt - Det är kanske pappa som ringer eller så är det min faster eller farbror kanske. Eller så har min kusin fått sitt barn! Men nej, inget av det stämde. Det var, precis som i drömmen, en telefonförsäljare som sökte mamma.

Jag hatar att drömma saker som sedan händer på riktigt. Jag hatar även déjà vu. Jag hatar allt där jag kan känna/tänka det här har redan hänt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback