Sammanfattning

Har haft en helt underbar helg. Är så jävla glad att jag tog jobbet som Publikvärd på Umeå Open både fredag och lördag. Inte nog med att jag varit gruppledare och gått omkring med massa snack (information om vad som sker inne på festivalområdet) i öronen hela tiden så har jag träffat så många underbara personer!

Och avslutet var hur bra som helst. Det kunde inte blivit bättre tror jag. Dansade tills natten blev till morgon och morgonen han nästan börja bli dag. Efterfesten var verkligen hur lyckad som helt och vilket arrangemang. Ett stort tack till alla som gjort detta möjligt.

Hittade även igen en tremening till mig inne på festivalen. Nämligen hon som håller i allt och ser till att alla har ett schema. Grymt jobb av henne att orka med allt det så jag hoppas att jag har fått lite av den delen av släkten jag också.

Annars har jag sett Maskinen, Markus Krunegård, Anna Ternheim, Moneybrother och en hel del fler artister. Suttit i VIPen och snackat med alla möjliga personer. Helt enkelt en 10 av 10 helg det här.


Radion som var min vän under kvällarna.

Hade nog en av de bästa platserna under konserterna. Där ingen annan fick stå!

Efterfest där vår "chef" bjöd på skumpa för att vi var så jävla bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback