Rain on my window

Ligger och myser sönder med mig själv i min säng nu medan regnet öser ner utanför och piskas mot mitt fönster av den hårda vinden som samtidigt härjar. Jag älskar verkligen hösten och jag älskar att höra regnet smattra. Jag älskar att tända levande ljus och att bara ta det lugnt i mörkret. Så jag har startat en spellista på Spotify med massa lugna låtar som spelas i bakgrunden medan jag läser.

Jag skulle kunna vänja mig med ett liv likt det jag lever nu. Det enda som saknas är någon att somna bredvid varje kväll som kan hålla sängen varm och mig sällskap. Någon som man kan mysa med i såna här fall. Men det är långt ifrån livsnödvändigt. Jag klarar mig rätt bra själv också. Men, jag ska inte säga att det inte vore trevligt att vara två.



Janna

Jag beställde matteboken och historiaboken nu.. jag googlade bara och kollade var det var billigast! Men cdon har typ..

2012-08-26 / 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback