Wan't to train harder

Sitter och kollar igenom weheartit.com för tillfället och av någon anledning började jag kolla igenom bilder på snygga tjejer med snygga kroppar. Satan så jag ska träna hårt hädanefter och äta nyttigare. Kan nästan lova att jag gått upp alla kilon jag gick ner när jag började med träningen nu när jag låg hemma sjuk. Så det är bara att sätta igång igen. Så imorgon efter jobbet blir det ingen tur hem utan det blir raka vägen till gymmet.
 
Nu ska jag börja diska lite och sedan plocka undan i mitt sovrum så att golvet syns igen. Kan hända att jag kanske tar mig en tur till gymmet redan ikväll också. Man vet aldrig. Beror på hur mycket energi jag har kvar efter allt är gjort här hemma. Måste även tänka på att jag ska upp och jobba imorgon, så det får inte bli för sent.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback