Ida Warg

Något som jag tycker är väldigt intressant och som jag ser som en motivering för mig själv är att läsa bloggar som handlar om träning och kost. Och för ungefär en vecka sedan hittade jag en blogg som skrivs av en tjej som heter Ida Warg. Hon är personlig tränare, vilket gör att man faktiskt tar till sig av det tips som hon lägger ut. Hon verkar vara en tjej med väldigt mycket vett och jag skulle mer än gärna ha hennes motivation och inställning.

Jag kan säga att jag sedan dess följt hennes blogg slaviskt bara för att jag tycker att hon skriver på ett bra och motiverande sätt. Antingen så kan ni klicka på hennes namn eller bilden här nere för att komma till hennes blogg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback