One more time

Shit vilken dag! Madde ringde imorse och väckte mig klockan 10.02, då frågade hon om jag glömt att jag skulle jobba eller om jag bara var lite sen. Jag hade verkligen ingen aning om att jag skulle jobba. Kollade min kalender hela fyra gånger igår innan jag somnade. Men då hon kollade på schemat så stod det att jag skulle börja 10.00. Så, 10.26 stod jag påklädd och klar inne på jobbet. Endast 26 minuter sen efter att jag vaknat två minuter efter att jag börjat. Helt ok ändå, trots att jag blev sen.

Nu ligger jag däremot i min säng och ska starta en film. Tror att jag ska ta och se Grease efter att jag igår sett Dirty Dancing. Känner att det är dags att jag ser alla de där klassikerna som alla andra redan verkar sett!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback