Active 2

Jag fullkomligt älskar EA Sports spel Active 2 till Wii. Det är helt sjukt hur bra träning det är. Jag är helt ärlig när jag säger att det ger mer än att gymma! Svårt som tusan att fuska också, näst intill omöjligt, så man gör verkligen allting.

Med en pulsklocka på armen och en sensor på benet känner spelet av om man gör som man ska. Även träningsgummiband och wii-kontrollen används flitigt. Det bästa är att konditionsträning blandas med corestyrka, benträning, armträning och roliga sporter. Till exempel fotboll, basket, cykling och skateboarding. Och det finns mycket mer.

Ska köpa mig en balance board snart också för att kunna ta i ordentligt under aerobic passen!

Så till alla med Wii rekommenderar jag detta, 299 kronor betalade jag för det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback