Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig


Fakta 1.
Som person är jag väldigt utåtriktad och social. Jag älskar att träffa människor och lära känna nya personer. Man lär sig så otroligt mycket av att lyssna på vad andra har att säga.

Fakta 2.
Jag försvinner ofta in i mina egna tankar. Att drömma mig bort till en perfekt vardag gör den riktiga vardagen lite enklare.

Fakta 3.
Jag är väldigt sällan en seriös person. Jag tycker att det är tråkigt att vara seriös och jag är rädd för allt det som är seriöst.

Fakta 4.
Det finns vissa personer som får mig på så otroligt bra humör. Såna där som bara behöver säga eller skriva hej så är hela dagen så himla mycket bättre. Den som får mig på bäst humör, har jag aldrig ens träffat.

Fakta 5.
Jag är väldigt duktig på att driva människor ifrån mig. Det har mer eller mindre blivit en hobby. Men under det senaste halvåret har jag vuxit som person och börjat be om ursäkt för det jag gjort mot andra. Tråkigt nog har nästan alla jag bett om ursäkt till inte sagt ett ord om det.

Fakta 6.
Jag har idag väldigt svårt att visa en del känslor. Kärlek och tacksamhet är två av dem. Däremot har jag jättelätt för att visa besvikelse och ilska.

Fakta 7.
Jag gömmer mig ofta bakom en relativt oseriös fasad för att inte behöva ta del av allt jobbigt.

Fakta 8.
Jag är beroende av serier och filmer.

Fakta 9.
Jag har bestämt att det här året är det år då jag ska leva.

Fakta 10.
Jag ska börja älska mig själv, så att någon annan förhoppningsvis också kan göra det någon dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback