Dag 12 – Mitt drömbröllop.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på den här punkten. Jag är inte säker på om jag vill gifta mig. Jag behöver ingen ring för att veta att jag tycker om en person eller för att veta att han tycker om mig.

Däremot så är det säkert jättemysigt och jättetrevligt. Och det är väldigt fint också. Så av den anledningen skulle jag nog kunna tänka mig att gifta mig. Om det skulle bli så, så har jag i alla fall klänningen helt klar i mitt huvud. Jag vet precis hur jag vill ha den då. Dock så kan jag inte förklara det.

Men som det känns just nu, så har jag inget drömbröllop. Jag hoppas bara på att få leva med en person som gör mig lyckligare än någon annan skulle kunna göra mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback