Dag 14 – Innehållet i min väska.

Helt ärligt så är jag personen som helst lämnar väskan hemma, och skulle jag mot förmodan ha med den så innehåller den en matlåda, en extra tröja och jobbskor. Så jag tänkte ta och beskriva vad som finns i mina jackfickor istället.

-3 stycken läppsyl. Ett försvarets, ett från Apotekets ungdomsserie och ett från ICA.
-Nycklar. Både mina hemnycklar där jag har en nyckelring med Hammarbys loggo, och jobbnycklarna. Känner att båda är bra att ha med sig hela tiden. Ibland även bilnycklar.
-Ett tomt papper, om något viktigt skulle dyka upp. Dock ingen penna...
-2 tändare. Man kan alltid behöva värme och eld.
-Headset till telefonen för att alltid kunna lyssna på musik.
-Oftast min telefon, när den inte är i någon annan ficka eller på sängen.
-Busskortet.
-Jobbschemat.
-Ett par vantar om dem inte sitter på händerna (vilket dem sällan gör).
-Min börs. Som för övrigt är större än en 1000-lapp.

Så en hel del får jag ner i mina fickor som faktiskt inte är allt för stora.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback