Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål:
Jag har flera mål just nu. Bland annat så har jag ett mål att bli riktigt tränad och nyttig för att må så bra som möjligt. Ett annat mål är att ta tag i saker och inte skjuta upp allt.

Mina drömmar:
Jag drömmer om den där riktigt fina kroppen, den där med muskler istället för fett och slanka fina ben och platt mage. Jag drömmer även om kärlek, kärlet till mig själv och kärlek åt någon annan. Att ha någon att dela allt med men mest att älska mig själv för den jag är och hur jag är.

Mina önskningar:
Den största önskningen jag har är att min ekonomi ska bli så pass bra att jag kan få mig en lägenhet. Jag vet att jag just nu skulle kunna klara det om jag levde snålt, men jag vill inte behöva vara orolig för att pengarna inte ska räcka till mat.

Annars önskar jag mig lycka, kärlek och bra hälsa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback