Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Just nu är det en lägenhet som jag vill ha mer än något annat i världen. Jag är ingen person som kommer och säger världsfred eller liknande, utan jag är egoistisk. Jag vill ha en lägenhet.

Jag längtar ihjäl mig tills jag har en lägenhet på ca 60-70 kvm som jag får inreda själv. Där jag får sätta min egen prägel på stället. Där det enbart är jag som bestämmer vad som ska ätas, vad som ska spelas och vad som ska hända. Ett eget ställe där inredningen går i färgerna svart, vitt, rött och blått. Även små inslag av grönt och gult.

Jag har nästan allt klart i huvudet om hur jag vill ha det. Jag vet precis vad jag ska köpa för möbler och summan är klar. Det enda som saknas nu är själva lägenheten. Så det är vad jag vill ha mest nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback