Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Utseende:
Jag är riktigt svag för långa killar med lite muskler. Mörkt hår och blå eller gröna ögon helst. Fina händer är också viktigt. Annars så vill jag gärna att han ska vara lite medveten om sitt utseende, ta hand om sig själv och bry sig om vad han har på sig.

Personlighet:
En snäll, glad och rolig person är oftast väldigt fin i sig, så det är viktigaste. Sen så behöver han ha humor och han ska vara lätt att prata med. Och han ska helst ha ett leende på läpparna så ofta som möjligt. Annars så tror jag att han även måste vara lite svartsjuk, men verkligen itne för mycket. Kunna visa att han bryr sig.

Annat viktigt:
En kille som jag ska falla för måste nog tycka om att röra på sig. Och han ska vilja umgås med mina vänner och kunna ta med mig till hans vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback