Ett par nya gamla textilskor


Här över ser ni en bild på mina skor. Bilden till vänster ger er en lite bättre uppfattning om hur smutsiga mina Converse var nyss. Men nu ser dem mer ut som den vänstra på bilden till höger. Visst man ser att dem är använda, men det har jag inget emot.

För er som undrar vad jag har gjort så har jag suttit med ett litet "suddgummi" från Boston som heter Cleaning Block. Man använder det som ett vanligt sudd. Egentligen är det gjort för Mocka och Nubuck-material men jag testade det nu på mina textilskor och fungerade hur bra som helst.

Så jag rekommenderar alla som inte vill lägga pengarna på ett par nya skor att köpa denna lilla produkt. För 59 kronor får du nästan ett nytt par skor då. Finns hos oss på DinSko.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback