I'll drink to that

Från och med imorgon börjat mitt nya liv. Nytt liv, lika med nya matvanor! På bilden nedan ser ni vad jag kommer proppa i mig. Kaffe i mängder, choklad, cigaretter och magiskt vatten. I alla fall det där med kaffe i mängder. Jag menar, kaffe är ju underbart. Att jag hört att man inte ska dricka kaffe för att det gör att kroppen inte tar upp viktiga ämnen skiter jag helt i.

Det här var egentligen mest ett inlägg för att berätta att jag tycker om mitt kaffe.



Anonym

Hej Dagens blogg vinnare är nu utsedd, kolla om det blev du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-6.html#comment

annars anmäler du dig igen :)!

2012-01-12 / 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback