I't gonna shine for you

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag fullkomligt älskar Active 2 till Wii. Jag är verkligen inte personen som orkar fara på gym flera gånger i veckan. Jag tycker inte att det ger något (troligen för att jag gör fel?) och jag tycker inte om att behöva vänta på att få använda den maskin jag vill.

Att kunna träna i hemmet är så himla skönt. Så på Active 2 har jag valt en egen personlig tränare och hon har skapat ett 9 veckors program som verkligen fungerar! Jag känner hur jag blivit starkare och piggare. Är även mindre sötsugen än förr. Så bara massa positivt!

Har även köpt mig två stycken hantlar på 1kg. Hittade dem på Jysk faktiskt för en 50-lapp tillsammans! Älskar de fynd jag gjort senaste dagarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback