Le lista

Hur gammal är du om fem år?
- 24, snart 25.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Sängen, brukar bli så. Speciellt idag då jag är sjuk.

Hur lång är du?
- Jag vet inte riktigt. Något mellan 168 och 172 cm. Beror på om man frågar min gamla skolsköterska, sjukhuspersonalen eller poliserna. Så jag brukar säga 170cm.

Vilken är den senaste filmen du sett?
- Såg nyss Twilight faktiskt. Nu startar jag precis A Cinderella Story Once up on a Song.

Vem ringde du senast?
- Swedbank. Ville veta hur många små pengar som fanns på mitt kort.

Vem ringde dig senast?
- Jennie.

Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Jo! :)” - Tråkigt nog.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på. Vissa personer ringer jag, vissa smsar jag. Man vet ju vilket sätt de oftast svarar på.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta

När såg du senast din mamma?
- För ungefär 30 minuter sedan. Hon var snäll och gav mig kolsyrad läskedryck för att lindra halsen lite.

När vaknade du i dag?
- 09.00 vaknade jag, men jag klev inte upp fören 10.45.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- I min egen lägenhet. Eller någon annanstans.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Säkert något klipp på youtube som jag kollade på igår.

Hur stor är din säng?
- 120 cm x 200 cm. Längtar tills jag flyttar och utökar den till 160cm x 200 cm.

Sover du med eller utan kläder på dig?
- Något har jag alltid på mig, dock så är det väldigt olika vad.

Vilka städer har du bott i?
- Umeå.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Strumpor. Jag hatar att vara barfota och få grus eller annan smuts under fötterna. SPECIELLT när det sen hamnar i sängen när man lägger sig där..

Är du social?
- Ja.

Tycker du om kaffe?
- Det finns betydligt godare drycker, men om jag får välja så blir det ändå kaffe.

Vad dricker du till frukost?
- Blir väldigt sällan frukost för mig.

Sover du på någon särskild sida?
- Jag ligger med huvudet där kuddarna är när jag bestämmer mig för att sova. Ena handen under kuddarna och ena knäet böjt.

Kan du spela poker?
- Ja. Ibland.

Tycker du om att mysa/kela?
- För det mesta.

Är du en beroendemänniska?
- Beror helt på.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Ja, och före och efter också.

Vill du ha barn?
- Inte som det känns just nu.

Har du någonsin åkt ambulans?
- Inte som jag kommer ihåg.

Vad spenderar du helst pengar på?
- Allt onyttigt. Ska få ett slut på det nu.

Sover du med gosedjur?
- Nej. Men med många kuddar.

Flirtar du mycket?
- Nej. Känns bara fejkat om jag någon gång skulle göra det.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej. Inte ännu i alla fall.

Vilken var den senaste boken du läste?
- Pink Floyd - Musiken, Människorna, Myterna som är skriven av Bengt Liljegren. Riktigt bra bok. Varför jag inte börjat på de andra böckerna som väntar på mig har jag ingen aning. Kanske blir att ta en ny imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback