And you come real close

Har ont i ryggen, nacken och huvudet efter ännu en kväll på tivolit. Ännu en gång med Emma dom lämnar Umeå under sommaren imorgon. Vi bestämde oss för att dela på 10 åk och när vi var klara hade vi åkt 11 åk var. Vilket är 6 fler än vi räknat med. Och ändå betalade vi bara för de där 5 vi hade tänkt åka.

Det började spåra när vi bara hade ett åk kvar. Han som kollade biljetten satt kryss lite överallt förutom där det skulle vara. Sista gången gav han till och med pennan till mig och tittade bort. Då valde jag att vi var klara. Och tur är det känner jag.

Ska försöka få mig någon timmes sömn nu så att jag orkar pallra mig ur sängen imorgon för att jobba. Sånt måste man ju också göra har jag hört.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback