I don't want to sleep

Sitter och lyssnar på musik och funderar på vad helgen ska få bjuda på. Vet inte vad jag kommer orka göra men jag vet vad jag vill göra. Ska försöka ta det extra lugnt ikväll så att jag kanske har lite mer ork i benet så att jag kan stå något längre än vad jag kan idag.

Igår fick jag för mig att flytta runt allt jag hade i lägenheten, vilket tog sin lilla tid. Och vilket resulterade i ännu mer smärtor. Så nu vet jag i alla fall att jag inte ska möblera om när jag är skadad. Men fint blev det tillslut och jag är nöjd. Kändes mycket ljusare på något konstigt sätt.

Nu ska jag ringa mor min och fråga henne vad dem ska äta för middag. Kanske ska försöka ta mig dit om det bjuds på något gott. Har redan slängt iväg en önskan om pizza (som blev utesluten direkt...) eftersom jag blev extremt sugen på det igårkväll när jag var dum nog att se på matprogram efter matprogram.

Midsommar 2011




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback