Forever21

Det bästa med att vara hemma är att ha snabbt internet. Jag har passat på att betala räkningar, göra överföringar, läsa nyheter och se gamla avsnitt av program jag missat. Det är verkligen hur skönt som helst att kunna ta igen sånt och kunna betala räkningar utan att internet dör just när man ska trycka godkänn.

Annars är det även skönt att vara hemma för att beställa nytt.

Nu har jag sedan jag kom hit hunnit beställa bland annat det som visas på bilden här över, ett linne, en t-shirt, ett par shorts och en skinnväst. Plus lite annat bra-att-ha från Forever21. Beställde även lite åt min syster.

Har även hunnit skicka iväg en beställning till E.L.F. Ett läppstift, ett mineralpuder och lite ögonskuggor var lite av det som fick följa med där. Ska nästan ta och göra ett inlägg med lite av det jag har därifrån senare. Älskar nämligen deras produkter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback