Sjukling

Ligger hemma hos mamma och pappa i Emelies gamla säng, hon har nämligen fått min gamla. Anledningen till att jag ligger här? Jo, det är synd om mig. Jag har ont i halsen och vill varken andas eller prata, dock så gör jag båda ändå. Plus att det är rätt ekonomiskt. Behöver ju inte betala för min egen mat. Sen skulle jag även hämta en mixer, får fasen inte glömma den nu!

Dock så verkar jag vara sjuk ordentligt och som det ser ut nu kommer jag inte orka jobba i helgen... Jag hatar att inte kunna jobba. Så jag ska be mamma skjutsa hem mig så att jag kan hämta lite saker, och sen stanna här hela helgen. Jag menar, hur tråkigt är det inte att ligga själv och vara sjuk?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback