Undanflykter

Vilken svordom använder du mest? jävlar skulle jag gissa på.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi, Ica Hedlunda, Ica Kvantum, Ica Gourmet eller Ica Böleäng.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror helt på hur mycket jag vann.
När var senast någon stötte på dig? Förra helgen typ.
Vad åt du till middag senast? Pasta med rökt lax och bladspenat.
Kan du vissla? Ibland, oftast inte.
Tittade du på tecknat när du var liten? Jajemen!
Äger du några popband t-shirts? Jag tror det. Någonstans bör jag ha i alla fall en kvar.
När flög du senast? För typ 3 år sedan.
Pratar du några andra språk? Pratar Svenska, men kan om jag vill prata Engelska och Spanska.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vad har du med dig in på bion? Något att äta på.
Vilken är din favoritdrink? White Russian om det ska vara riktig drink. Annars vatten.
Gillar du din boendesituation? Ja, vem gillar inte att bo själv?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ingen. Kan fungera ändå.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa, vissa inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel och trubbel. Blev väl tillsagd en och annan gång.
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Varför?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej!
Tycker du om att krama folk? Nja, kan jag inte påstå. Beror helt på vem.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vad det gäller.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, kontokort, körkort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback