And that's alright; I found a martyr in my bed tonight

Sitter inlindad i mitt täcke på golvet och kollar runt på internet. Jag tror att jag måste köpa någon typ av skrivbord och en stol. Känns extremt mycket i knäna att sitta på golvet för jag sätter mig oftast inte på rumpan.

Men jag ska i alla fall snart ta och börja klä på mig och allt sånt. Fick ett extrapass på jobbet så jobbar mellan 12 och 19 idag. Helt ok med lite extrapass såhär när man varit sjuk. Men eftersom jag börjar 12 så ska jag ta och hinna med två saker. Ska göra lunch/middag så tur nog så ligger det en påse torskfiléer i min kyl. Skulle egentligen ätit det i fredags men har som inte varit hemma. Men idag så!

Det andra jag ska göra är lite träning. Så det ska jag sätta igång med nu. Måste börja komma i bättre form för att bli piggare och för att må bättre. Så ser min dag ut idag och jag är rätt nöjd med det faktiskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback