Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Under morgonen har jag spenderat lite tid inne på IKEAs hemsida. Måste komma fram till vilken soffa jag vill ha och vilket soffbord. Ska även försöka hitta någon hylla eller bokhylla som jag kan ha som förvaring. Det behövs verkligen. Har dock hittat några alternativ som jag kan tänka mig. Ska höra med min far ikväll vilken av alla som han tror är bäst.

Måste ändå hem till mina föräldrar då jag har min cykel där, så tänkte slå tre flugor i en smäll. Hämta cykeln, äta middag och få hjälp i soffdjungeln.

Nu ska jag däremot sortera tvätt. Har bestämt mig för att tvätta massa maskiner nu när jag är ledig. Har räknat ut att när jag har jobbat klart 8/6 har jag jobbar 22/26 dagar. Det är inte helt fel för plånkan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback