Update from hell

Har lämnat in telefonen nu så det är på väg att bli lagad nu. Hoppas att dem löser problemet nu så att jag kan höra vad folk säger.

Har i alla fall bosatt mig hos mamma och pappa nu tills på fredag. Mamma fyller nämligen år då så ska passa på att umgås lite med dem tills dess. Är ändå ledig imorgon och på fredag så kände att det är helt ok att slippa laga mat själv.

Passar även på att kolla runt på internet nu när jag är här och ska snart beställa en parfym. Eller imorgon. Måste gå och lukta på dem för att kunna bestämma mig. Står mellan två stycken som jag tycker luktar hur gott som helst så måste ta ett luktprov och fundera på det. Ska även köpa ett SIM-kort imorgon. Hade ju klippt mitt själv och det fungerar inte riktigt i den telefon jag ska ha framöver.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback