1 by 1

Jag har mer eller mindre varit utan internet nu senaste dagarna och jag håller på att bli galen! Han i alla fall boka och betala biljetterna till Stockholm nästa vecka så tur var ju det.
 
Dagen till ära så är jag faktiskt ledig och har tagit tag i lägenheten. Har hittills diskar och påbörjat städningen. Ska väl försöka bli klar med det... Går rätt segt när det finns så mycket annat man kan göra. På tal om annat man kan göra, jag måste ta och laga middag snart. Det blir hela två rätter(!!!) istället för ingen som det brukar sluta annars. Ska faktiskt vara väldigt duktig och ekonomisk och göra matlådor.
 
Annars? Hösten är lika mysig som förra året, om inte mysigare. Saknaden efter snö växer för var dag som går och det blir inte lättare när vädret teasar en. Men snart så lär även Umeå vara vitt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback