Baby doll

God morgon! 
 
Jag ligger fortfarande i min säng och ska väl när som helst kliva upp och dra på mig kläder för att börja traska mot jobbet. Och det känns som att det kommer att bli en rolig dag på jobbet idag! Nog för att de flesta dagar är roliga där, men idag är jag på så bra humör så ingenting kan bli fel känns det som! 
 
Jag har precis avnjutit 2 lediga dagar efter att ha jobbat en dag efter mina 4 lediga dagar över påsk då vi firade pappas 50-års dag. Så nu känner jag verkligen hur taggad jag är på att jobba i helgen. Jag hoppas bara att vädret blir fint så att det blir några kunder. 
 
Annars så ser jag fram emot att få ligga i sängen och mysa till någon bra film med bästa killen. Att man kan må så pass bra med någon annan är för mig ett mysterium. Men jag är jävligt glad att det är så. För jag minns inte sist som jag mått såhär bra, såhär länge. Och jag älskar det! 
 
Nu, dags att göra sig klar för dagen! Sköt om er! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback