Eyes, lips, face

För några dagar sedan beställde jag hem lite smink från ELF. Helt klart en prisvärd sida. Och väldigt bra smink enligt mig. Nog för att jag inte kan så mycket om sånt, men jag är i alla fall väldigt nöjd med allt jag beställt där tidigare. Så nu passade jag på att klicka hem lite nytt att testa tillsammans med sånt som jag redan provat. 
Det blev bland annat två stycken kit med tre olika ögonskuggor, lösögonfransar, maskara, eyeliner, borstar och pennvässare, ett i Smoky och ett i Brown för att kunna variera både vardag och fest. En vattenfast eyeliner, en concealer och en foundation i puderform (som jag testat tidigare). Betalade ca 200 kr för allt det inklusive frakten. Så värt det! 
 
Så det är en sida som jag rekommenderar alla som vill ha billigt smink och hudvårdsprodukter. Det finns hur mycket som helst att välja mellan och det tar inte speciellt lång tid att få sakerna. Ca 1 vecka brukar jag få vänta! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback