Let's dance our tears away

God dagens! 
 
Nu sitter jag i min nystädade lägenhet och kollar runt på olika internet sidor och försöker att inte vilja ha allt för mycket. Jag tror nämligen inte att jag får ut allt för mycket i lön den här månaden heller så jag har inte råd att beställa allt. Plus att jag och Björn åker till Sundsvall/Stöde på lördag. Då måste jag ha lite att spendera på IKEA och alla andra butiker och även lite pengar till kvällens utgång. Och sen ska jag överleva resterande del av månaden. Jag måste verkligen bli bättre på att spara mina pengar. 
 
Jag kanske ska göra en deal med mig själv, ingen beställning fören 20 maj? Tror dock inte att jag kommer kunna hålla mig. 
 
Men egentligen hade jag inte tänkt berätta hur dålig jag är på att spara pengar utan jag hade tänkt skryta över mig själv. Idag har jag faktiskt städat lägenheten och till och med rengjort inuti ugnen! Det är verkligen inte varje dag det händer. Så allt jag har kvar att göra nu är att diska undan all disk, sen är lägenheten fin igen! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback