Leva livet

Åh herre min skapare! Jag har drömt massa konstigt inatt och i nästan alla drömmar har min fina jacka varit med på ett eller annat sätt! Så jag tar det som ett tecken på att jag ska köpa den. Ska bara höra med mor min om hon vill betala den, om inte måste jag vänta!

Annars då? Jo, idag ska jag på en utbildning via företaget. Det känns verkligen hur kul som helst! Det är folk från både vår butik och butiken på Strömpilen. Men inte tar det slut där, utan även från Övik, Piteå och Luleå om det är som förra året! Så jag ska när som helst börja göra mig klar och gå mot jobbet. Ska vara där om ca 1 timma nu.

Så med det hoppas jag att ni får en lika trevlig dag som jag tror att jag kommer få!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback